Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, June 1, 2009

piala pusingan futsal uNiLLy's

Akhirnya setelah kejohanan piala uNiLLy's berusia 3 tahun buat kali pertama sebuah syarikat milik warga uNiLLy's iaitu SYAKIR BAKERY yang dimiliki oleh Pn Safiah Abu Bakar dan Sdr Ibrahim dari banting, selangor tampil menawarkan piala pusingan bagi kejohanan ini.

Alhamdulillah setelah mengadakan perbincangan dengan pengurusan syarikat Syakir Bakery mereka bersetuju untuk menaja piala pusingan uNiLLy's yang rupanya seakan- akan Piala Dunia....

tidak seperti tahun tahun sebelum ini .. tahun ini juga turut membawa beberapa kelainan dari segi pengendalian dan beberapa kejutan yang akan sentiasa diumumkan menerusi laman web rasmi kejohanan ini iaitu Blog uNiLLy's

terima kasih pada penaja Piala uNiLLy's ini tidak lupa juga beberapa penaja penaja utama yang lain yang sentiasa menyokong kami dalam mengadakan sebarang aktiviti... semoga Allah s.w.t sentiasa memurahkan rezeki anda..amin!

10 comments:

Anonymous said...

cayalah!! thanks pada sume sponsor.. teruskan sokong program unilly cam ni

nak sponsor said...

TQ la sponsor...

cantona 7 said...

bravo!!!

manz said...

superb!!

najib said...

tharu laaaa

peliks pakinson said...

cun!!

bukhary said...

TERIMA KASIH....

world cup said...

moge murah rezeki

syrian arab republic said...

Allah yubarik fik!!

welfer mama said...

good job!!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."