mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, June 1, 2009

sir Asraf mahu berbelanja besar lagi!!

sdr Asraf yang kecewa pada tahun lalu setelah pelaburannya di man utd tidak membawa sebarang hasil kali ini tampil memiliki pasukan real madrid sebagai tempat untuk memenuhi hasratnya itu!

menurut sdr asraf " walaupun pelaburan saya pada tahun lalu tidak menjadi ..kali ini saya akan memastikan cita cita saya untuk memiliki piala uNiLLy's buat kali pertama tercapai."

"saya memiliki pemain pemain yang hebat.. saya yakin dengan kemampuan mereka... kali ini kami tampil sebagai pasukan yang akan menggugat anda semua.... pastinya kelibat kami membuat anda semua tidak senang duduk!!! awas semua!" katanya dengan penuh keyakinan.

pasukan real madrid membariskan Asraf (ipoh), Nordin, Bukhari, Faizal, Jabran dan Fidraus
sdr asraf telah mendapatkan penjaga gawang terbaik dan penjaring terbanyak pada final kejohanan tahun lalu iaitu sdr nordin dan bukhari dari porto begitu juga pemain yang bersamanya di man utd tahun lalu iaitu sdr faizal berikutan aksi beliau yang memukau.

sementara itu beliau turut menyatakan kegembiraannya kerana berjaya mendapatkan khidmat jabran dari boca Junior dan juga penampilan pertama sdr firdaus diarena piala uNiLLy's


pasukan real madrid dibarisi para pemain yang mantap.. iaitu....

nordin = casillas
bukhari = canavarro
faizal = pepe
jabran = robben
firdaus = van nistelrooy
asraf = raul

23 comments:

bakal juara said...

jangan terjatuh di tengah jalan dah la.. ada ke pi harap org liverfool?? wakakaka... hampehhh kesian real...

nordin 7-ELEVEN said...

harap2 dapat la aku piala dunia 2,leh gak wat hantaran kawin...kaler dah mcm jongkong mas...hahaha

najib said...

poyo la ko din... aku lagi hebat!!

Acap said...

awas kepada semua pasukan Arsenal akan meledak dengan meriam khas yang baru ditempah dari London....

A Famosa said...

ko bwk lh meriam sebesar mana pon..
kami xkn gentar...entah2 meriam yg ko bwk tu masuk air!!!!
ha3...

Real-Gerrard said...

abis xkn nk hrpkn org cameroon kot???
apa lah!!!!

the blues said...

harap la orang chelsea...

senarai pemain said...

nordin = casillas
bukhari = canavarro
faizal = pepe
jabran = robben
firdaus = van nistelrooy
asraf = raul

peliks pakinson said...

poyo la ... pepe jer boleh harap.. lain sume poyo

pepe said...

saya akan pastikan nordin bocor....
eh!...silap!!
saya tkkn pastikan nordin bocor......
eh!!..silap lg!!
saya akan pastikn perut nordin dan bukhari bocor...hahaha

kilang drypers said...

kasi pakai pampers la sebelum main


kami sedia taja

Real-Gerrard said...

korang saksikan la kehebatan pasukan Real nnt....bocor ke x bocor.
silap2 korg kene ttp sj kilang pampers korang sbb x laku!!
Real xkn gentar wlu siape pon lwnnye nnt.

canavarro said...

kita tunjukkan pasukan kita bukanlah seperti pasukan setan merah untuk diper-ayam2kn oleh sebarang pasukan.
wlupn pasukan kita bkn pilihan pertama untuk menjuarai kejohanan ini.

bukhari f.c said...

apsal gerrad poyo nak main tuk real lak ni? liverfool dah taknak ek?

budak baik said...

sy sedar pasukan sy adalah psukan belasahan...tp,sy sedia terima rasuah...kol sy di nombor 0122549702...nsj tidak dilayan..sape up tinggi didahulukan...jgn kecoh2 ek..sy nak up lg perut sy...

Real-Gerrard said...

diorg pinjam sbb BPL rht lama....
cari fulus lebey la...

casillas ori said...

Nordin kau tunjukn kemampuan real kau!...wlupn ko x pernah turun traning.....

fan real fc said...

Real Madrid!!!!!
bakal menggegar spot planet ahad ni....

fan 2 Real fc said...

bakal juara Real Madrid fc

hafiz said...

ala poyo la team real madrid ni.. ingat ada bo jer leh jadi juara ke?? khaaakkk pthuiii

najib said...

real madrid bergegar ahad nie sbb gado la kot....
jabran gn bo mesti gado....hahaahahahhahaha

real madrid champion said...

najib jgn poyo.....penjaga gol real madrid the best.no satu malaysia....awas

Anonymous said...

sengkakng kaki faizal..dia amat berbahaya orangnya tuan2...awas..
from faizal

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."