mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, June 15, 2009

peluang sertai unit blog uNiLLy's!

kepada sesiapa yang ingin menawarkan diri untuk bersama sama kami menjadi blogger untuk blog uNiLLy's ini adalah amat dialu alukan... mungkin saya terlepas pandang anda yang berkebolehan... diharap anda dapat membantu saya dalam memastikan blog uNiLLy's ini lebih kreatif dan mantap!

blogger wanita dan lelaki yang berminat harap dapat menghubungi saya melalui e-mail @ sms secepat mungkin.. khidmat anda amat diperlukan!!!

kepada sesiapa yang berminat tetapi tidak mempunyai pengalaman juga dialu alukan... anda akan dilatih... insyaallah unit it Blog uNiLLy's tidak kedekut ilmu... kami sentiasa bersedia membantu anda.....

4 comments:

najib said...

hahaha...mari laaa join...saper2 nk jd blogger...hehe

Anonymous said...

hahahaha....mase nie la aku nak pekene org...hahahaha

memang xkene said...

kau mmg sentiasa nak kene kn org...
insaf la ooiiittttttt!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ada banyak ajk unit blog pun, berita yang ada macam blogger seorang yang tulis cite terlalu sikit cite.tak padan dgn 7 orang ahli blog ni ,dulu kalau ckp 1-2hari tak de cite logi lah ,sekarang 7orang ahli 1 blogger, sekurang2 satu hari mesti ada 3-4 info. sayya perubahan akan berlaku mulai esok..........

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."