Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, May 7, 2009

kejohanan futsal uNiLLy's kembali menggegar!!!

kejohanan Futsal uNiLLy's kali ke-3 akan diadakan pada 7 jun 2009 ini!!!!

kepada sesiapa yang berminat diminta mendaftarkan nama anda pada sdr Najib , sdr zahir atau e-mailkan di blog uNiLLy's ini!!

najib : 017-2075298
zahir : 012-9786077


seluruh nama peserta akan dikumpul dan undian pemain dan pasukan akan diadakan seminggu sebelum kejohanan. so...apa lagi mulakan la kumpul rakan rakan unilly's untuk kita memastikan kejohanan kali ini lebih meriah dari tahun lalu

seperti biasa sebagai perlawanan pembukaan pihak penganjur akan mengadakan perlawanan klasik diantara veteran unilly's!!!

tahun lalu pasukan stuttgurt bertemu porto pada aksi akhir yang menyaksikan porto menjuarai piala uNiLLy's kali ke -2 itu.

12 comments:

manz said...

Hehehehehe........

Anonymous said...

gelak per?????...terajang skali bru tau....

najib said...

aku da mule rasa khangatan die da!!!!!!!

rabbani said...

ni apa ni futsaaaal aje. buatlah handball tuk wanita.main futsal dpt apa? 10 org terkejar sana terkejar sini, last last letih. buatlah pertandingan nasyid ke , azan ke, maulud ke.ada juga dpt pahala.

ribena.... said...

dei rabbani ko minum ribena laaa....

manz said...

hahahahaha, klakar2... ribena mmg power ar..... hahaha.

mourinho said...

aper gelak???

bakal juara unilly cup said...

apa pun aku pikirkan memang betul cadangan rabbani tu suh buat hand ball... kita book 3 gelanggang 2 buat futsal 1 wat handball tul pompuan... so fair la... aku rasa kalo camtu mesti kehadiran pun lkagi ramai.. amacam penganjur.. ni pandangan ikhlas aku la...

najib said...

bkn xnk wat...

kalo wat ...nti bpk2 n mak2 mangamuk laaaa...

hahahaha

twister said...

bagi la mak bapak pun main sekali... kalo mama papa mengamuk bagi la diorang pun main... kalo ko mengamuk ko pun main la sekali...

asalkan sume dapat main!

najib said...

ko handle laaa....bru ko yg kene marah,,,,...

bkn aku....

man said...

tula... bagi dierg la handle..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."