mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, April 1, 2009

pit stop KLCC

lepak ..minum air..penat jalan jauh... hahaha
apa yang lawak sangat tu???
ikbal dah mule pening baca tugasan...kah kah kah
teliti betul betul... kang kantoi lak....
ikbal nak bagi tau apa yang dia dah hafal pasal 10 khasiat milo... hehehe
yg ni lagi dasat... ngah bagi tau 5 nama penulis novel yang aku pun tak tau nak sebut hehehehe
kah kah kah kesian kene interbiu mat saleh......

3 comments:

Anonymous said...

asal diorang asyik suh hafal je lain takde ke?

loose penne said...

dieorg ni namer bini pun xleh nk hafal...hahahah

Anonymous said...

hahaha... ikbal leh lupe nama bini??? mastura bebe ker mastura bibi?? hihihi

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."