mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, April 1, 2009

gambar disekitaR hentian LRT dan suasana amaizing race

termenung jauh..... ntah apa yang dia fikir tah...wakakaka....
nasir usha sapa tu???.... hehehe
ikbal ngah sedih sebab tak dapat lagu yang dia nak untuk nyanyi... heheheh
lepakkkkk..... tak kira sapa tengok... rilek jer...hehehe
dah macam umah sendiri dah ni...ehehehe
aik???? mintak sedekah ker wei??? hehehhe tanye la ikbal sendiri apa dah jadi....
train tak sampai sampai lagi... penatttttt baru pas baling bola 300 kali huhuhu kat times squere
bile dah penat dah tak ingat kat mana kita duduk... hahah bayangkan ikbal rileks jer dok kat bawah kat stesen lrt hang tuah... hehehe
penuh lak hari tu....
kat masjid jamek...
agak kelam kabut sikit masa tu...hahaha
team lain naik train lain g tempat lain... tu pun nak tengok...hahah
dalam lrt tengah pergi abdullah hukum
tunggu punya tunggu tak sampai sampai lrt ni
cari jalan balik... tak jumpa jumpa dah sesat laaa hahahahah
fadil n ikbal ngah deal ngan follower ker??? wei.. jangan kantoi kang!!! hahaha
bincang bincang bincang
ni la map yang jadi rujukkan kami

pastikan tak sesat jalan
cari jalan terbaik sebelum tersesat....hahaha
tak jumpa jalan balik
citer tak sudah.... hahahah citer pasal ikan keli kot
jaafar ...dah penat sangat sampai terlelap dalam LRT jer... heheh

bincang strategi terbaik untuk tugasan seterusnye...

tunggu train sampai sempat posing lagi...

japar tengah bagi idea terbaik untuk rakan sepasukan!

4 comments:

Anonymous said...

oit ikbal!! mintak sedekah ke??

najib said...

hahaha..mmg ade gaya la ken...hahaha

mastura said...

laaa apasal sampai macamni kaka?????

Anonymous said...

kaka??.. hahhaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."