mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, April 1, 2009

Pit stop stesen Abdullah Hukum


sampai jer dapat tugasan kat sana... lepas test pertama yang ke2 ....tengok la sendiri kat bawah ni....

abdullah fadhil dihukum di abdullah hukum hehehehe

soalan soalan yang agak pelik sampai kitorang dah blur... kene jawab soalan berdasarkan negara dalam peta dunia.... heheheh yang akhirnya kami tak lepas 5 betul 5 salah


ni lagi kerje gile... bayangkan bile dia nak siap????? hahahahaha pening diorang!
nasib team unilly 2 tak dapat tugasan ni....

3 comments:

Anonymous said...

pasang pasang lagi... hahah keian team japar ek

najib said...

hahaha...abdullah fadhil mmg kenen hukum btol2 laa...

Anonymous said...

abdullah di hukum fadil ker fadil hukum abdullah??

alamak dah lain bunyi dah.. hahahah

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."