mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, April 1, 2009

sekitar pendaftaran amaizing race



baru sampai ni.... posing dulu baru g daftar.... hahahaha



mule laa isi borang....



pas dah sibuk daftar... pastu sarapan pagi kat sana...



ambik goddie bag... huhuh ketua kesua dua pasukan.....



tasrif sibuk tanye macam macam soalan sampai pihak penganjur pening heheheheh



para peserta mula mendapat tugasan pertama selepas seisi penerangan mengenai pertandingan ini selesai.. sdr razak bertindak sbg salah seorang dari pihak penganjur



ni la dia follower team unilly 2 yang jadi juara tu... heheh sdr Iqbal.. bukan ikbal kite.. tu pun ikbal gak.. hehehe tu gambar kenangan masa nak start la...
sdr jaafar terima tugasan pertama dari pihak penganjur....hahaha agak cuak jugak la masa mula mula tu... heeheh

3 comments:

Anonymous said...

memang nampak poyo la 2 team kita hahah

najib said...

korg mmg poyo...duk kl 28 taun...lwn gn peneng...

unilly1 said...

haha mana ada team penang turun pun... kan dah cancel last minit...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."