mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, April 1, 2009

pit stop times squere



kene baling bola 200 kali masuk jaring...dalam beberapa minit huhuhuh macam nak patah pinggang


dapat tugasan.....


stnby untuk tugasan pertama.. dan tugasan pertama ialah kene menari kah kah kah


yeahhh... ewahhh... gelek jangan tak gelek... hahahahahhaha fadil the raja gelek




tanya pak guard bile tak jumpa jalan... kah kah kah ... yang pelik nye dia pun tak tau... mampuiii...




tasrip pun kene kes yang sama.. pas abis balik komplen pinggang nak patah.... hahahaha


faizal juga menjadi penganjur gak...
dah mule pening dah diorang ni!!! hahaha
razak sibuk rakam aksi para peserta
hilang arah????

5 comments:

Anonymous said...

200 kali??? bape minit? kesiannye...

najib said...

hahahaha...ari selasa tasrip mgadu ckp skt pinggang lg...hahahaha

Anonymous said...

tasripp memang dah tua bangka,.... tengok jali tu steady jer.. hahahah

dia pun kene baling gak!!!

najib said...

ceh jali lg teruk laaa....

spai smlm pun mgadu lg skt pinggang...

Anonymous said...

smua pn same jela..hahhaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."