Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, March 8, 2009

zahir rayu sertai senior semula!

imbas kembali kenangan sdr zahir ketika bersama pasukan senior


sdr zahir sebentar tadi menyuarakan hasrat untuk kembali merebut tempat di pasukan senior yang sebelum ini menjadi miliknya.. katanya " sebelum ini saya diminta untuk menaikkan pasukan junior kesatu tahap yang baik..

alhamdulillah walaupun tidak mencapai sebarang piala atau ketahap yang lebih jauh .. namun saya yakin pasukan ini sudah mula menemui sentuhan"
ditanya mengapa beliau mahu merayu menyertai semula kepasukan senior katanya " saya tidak mahu tahap keserasian saya bersama pasukan senior pudar... "

ditanya lagi bagaimana pula nasib seorang lagi bekas pemain senior yang berganding dengannya..iaitu sdr man... katanya " itu saya tak boleh komen yang penting sekarang saya rayu pada pihak pengurusan agar saya diserapkan semula" katanya dengan nada yang sedih!

4 comments:

Anonymous said...

hahahah, merayu la ko. merayu.....

Anonymous said...

ko mintak tukar gn jabir laa....
tu pun kalo ko da sedia jd pemain simpanan je spai hbs...hehehe

Anonymous said...

wakakakakakakakakak

Anonymous said...

jair xpyh lh rayu2...
buang mse jew...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."