Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, March 2, 2009

presiden umum ganjaran!!


presiden uNiLLy's f.c yang begitu gembira dengan khabar yang diterima mengumumkan serta merta beberapa ganjaran untuk pasukan uNiLLy's f.c

ketika dihubungi sdr Asraf berkata " saya sedikit kecewa kerana tidak dapat bersama sama para pemain ketika kejohanan diatas urusan yang tidak dapat dielakkan... namun saya sangat berbangga kerana pengurusan pasukan telah berjaya melepasi sasaran awal kami sebelum ini."

tambahnya lagi " saya juga dimaklumkan bahawa para pemain baik dari senior atau junior menunjukkan aksi juang yang tinggi.. mereka dikatakan begitu bersemangat untuk mencapai sesuatu...."

"alhamudulillah... satu permulaan yang baik bagi musim ini setelah berehat panjang dari menyertai sebarang kejohanan... mungkin ini balasan kepada berkat kesabaran yang ditunjukkan oleh setiap pemain...."

"disini juga saya ingin mengumumkan bahawa pasukan unilly's fc bakal berwajah baru dengan
jersi baru dan beberapa perkara dalam perbincangan. disamping itu juga beberapa sponsor juga telah bersetuju untuk menaja pasukan kita musim ini berdasarkan prestasi cemerlang yang ditunjukkan oleh semua pemain! tahniah!

1 comment:

Anonymous said...

Sekali pandang macam BASHA da!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."