Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, March 2, 2009

saya bangga...

sdr farhan yang ditabalkan selaku penjaring terbanyak kejohanan ABC cup yang diadakan semalam menyatakan rasa bangganya dengan semangat juang yang ditunjukkan oleh para pemain unillys pada kejohanan kali ini. tidak kurang juga yang menyokong kami dari luar gelanggang yang begitu bersemangat dan tidak putus putus melaungkan laungan keramat "UNILLY"S BOLEH!!!" yang pasti membuatkan lawan sentiasa tertekan.

katanya " bagi saya kejayaan saya selaku penjaring terbanyak adalah atas bantuan rakan rakan sepasukan dan para penyokong... tanpa mereka apalah erti piala ini" tambahnya lagi " saya harap selepas ini kita semua dapat terus bersatu dan memantapkan lagi serba sedikit kekurangan pada pasukan kita demi menjadikan pasukan uNiLLy's sebagai satu pasukan yang kuat dan digeruni!! saya yakin kita manpu mencapai tahap sebegitu!!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."