Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, March 2, 2009

kecewa terhadap warga uNiLLy's...

para pemain uNiLLy's fc menyatakan rasa kecewa mereka terhadap warga uNiLLy's yang tidak hadir memberi sokongan moral kepada mereka! menurut salah seorang pemain yang tidak mahu namanya disiarkan "saya tidak faham kenapa sesetenga warga uNiLLy's yang sedia maklum mengenai kejohanan ini tetapi bagai tidak menendahkan kami...

kami memperjuangkan nama anda sabagai "uNiLLy's" apa salahnya hadir memberi sokongan moral pada pasukan kita. menang kalah adat permainan.. tetapi sokongan dari anda akan menaikkan semangat kami!! bukan kami sombong ... tetapi ini lah realiti... setiap pasukan yang bertanding sentiasa dikerumuni penyokong mereka.. tetapi kami .. bila senior main... junior sokong.. bila junior main senior sokong!.... ini lah nasib kami!!!

namun tidak bermakna tiada seorang pun warga uNiLLy's yang tidak hadir pada kejohanan semalam... "memang ada.... kepada yang hadir.. kami amat menghargai kehadiran dan sokongan dari anda" tambahnya lagi.

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."