Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, February 12, 2009

sdr.jabir masih sayang UNILLY FC..........


berita disediakan oleh : NAJIB

Pemain senior,sdr.jabir menyatakan kesediaan untuk terus menabur bakti bersama pasukan UNILLY FC pada piala kimma yang bermula 1mac 2009 ni walaupun telah menyertai POLIS DIRAJA MALAYSIA(PDRM)....


Namun menurut sdr.jabir, dia kini masih menantikan keputusan daripada UNILLY FC sama ada khidmatnya masih diperlukan atau sebaliknya.


"Jika dikekalkan, saya bertekad terus beraksi bersungguh-sungguh untuk memberikan kejayaan buat pasukan UNILLY FC kerana kita kemarau piala sejak menang 3tahun ," katanya ketika dihubungi Blogger! semalam.


sdr.jabir yang mula mewakili skuad senior UNILLY FC sejak tahun 2005 telah memastikan jersi No. 7 menjadi miliknya setahun selepas itu dan terus kekal sehingga sekarang walaupun pada piala gepima dan piala kimma terdahulu jersi no.7 telah di berikan pada sdr.satar...


Ditanya tentang harapan penyokong UNILLY FC yang mahu melihat sdr.jabir menyertai UNILLY FC berkata" "Itu saya tak boleh komen lagi, semuanye terserah kepada pengurus pasukan sdr.jali.. Tengoklah macam mana nanti."

"Memang gembira kerana saya telah menyertai PDRM...Tanggungjawab lebih berat selepas ini dan saya kena kerja keras lagi di atas padang," ujarnya.

1 comment:

Anonymous said...

jangan ambik duit kopi banyak sangat mase road blok nanti..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."