Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, February 12, 2009

Gandingan senior dan junior mampu menjulang UNILLY FC

berita disediakan oleh : Razak


Penolong pengurus UNILLY FC yang baru,sdr.najib berazam mahu kembali menjulang pasukan gergasi MALBARI itu dan dengan kehadiran ramai pemain muda, dia yakin usaha itu bukanlah sesuatu yang mustahil untuk dilaksanakan....

"Saya yakin dapat membentuk satu pasukan yang mantap menerusi gandingan pemain senior dan junior. Apa yang dapat saya perhatikan ialah, pemain muda di dalam skuad ini mempunyai bakat yang cukup baik....

"Saya berani memberi jaminan bahawa masa depan pemain muda ini memang cerah dan mereka berpeluang membarisi kesebelasan utama asalkan menunjukkan kesungguhan ketika latihan, perlawanan persahabatan termasuk mempunyai disiplin tinggi," katanya....

"Apa yang saya nampak ialah pemain yang sedia ada ini mempunyai bakat serta kesungguhan. Itu adalah elemen yang cukup penting," katanya.
"Saya kena melihat kepada kemampuan pemain. Saya perlu mengkaji terlebih dulu kekuatan serta kelemahan mereka dan daripada situlah baru saya akan menetapkan formasi yang akan kami gunakan," katanya....

sdr.najib berkata, secara peribadi, dia mengimpikan untuk membawa pulang piala kimma ini tetapi terpaksa akur dengan hakikat bahawa semua impian itu bergantung kepada persembahan pemain....

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."