Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, February 26, 2009

barisan mantap!!

sdr asraf selaku presiden dan timbalannya sdr Rahim akui begitu gembira dengan senarai yang dikemukakan dan dengan cukup yakin menyatakan ianya adalah pasukan yang mantap!

menurut sdr asraf "saya yakin dengan berisan pemain yang dikemukakan oleh pihak pengurusan. saya dapati setiap pemain yang dipilih punyai watak dan tugasan yang telah dikenal pasti... jadi apa yang perlu sekarang ialah pemai perlu membuktikan bahawa keyakinan pihak pengurusan pada mereka bukan sia sia!!

sementara itu sdr rahim pula berkata " saya sangat bangga dengan semangat juang yang berkobar berkobar dikalangan para pemain yang terpilih ini! diharap mereka akan membuktikan pada kita semua bahawa pilihan yang dibuat oleh pihak pengurusan bukan sekadar melepas batuk ditangga!"

tambahnya lagi " kepada para pemain yang tidak terpilih kali ini diharap anda terus berusaha untuk merebut tempat dipasukan utama. adalah tidak dinafikan kami akan membentuk pasukan ketiga sekiranya kedua dua pasukan ini mencapai sesuatu pada kejohanan ini... semua ini dalam perancangan kami untuk tahun ini!"

para pemain akan menjalani latihan terakhir jumaat ini sebelum berlepas ke ipoh pada malam itu juga untuk bertemu presiden dan naib persiden untuk mendengar amanat dari mereka seterusnya pulang pada hari sabtu selepas jamuan suai kenal pengurusan yang akan diadakan di kediaman tuan presiden di ipoh.

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."