Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, August 28, 2008

kutuk ... kutuk ..kutuk... teruskan.............

sdr zahir melahirkan rasa kecewa dengan apa yang berlaku... berikut kenyataaya pada saya melalui email


saya kecewa dengan segelintir pemain junior yang mahu menunding jari ke arah senior kerana gagal menbuat dua atau lebih pasukan mantap.... saya ingin membidas beberapa pemain yang xpuas hati ketika hari jumaat lalu terlebih dahulu saya mohon maaf dulu...pada hari itu memang latihan djlnkan selama 1 jam bkn beberapa minit seperti yang di dakwa beberapa pemain..

bagi kami di unilly f.c perlawanan persahabatan itu penting bagi mementapkan pasukan kami sblm kejohanan ahad lepas..jadi tidak timbul soalan kami abaikan latihan..selain itu saya juga sokong dengan pendapat saudara najib bukan 2 jam jer kita bleh main 10 jam pon bleh tapi spe nak bayar..saya juga kecian melihat saudara najib yang tiap2 minggu terpaksa mengeluarkan wang nya sendiri untuk menampung kekurangan bayaran kos padang....

bagi saya sikap kutuk2 dalam blog ini tiada faedah dan hanya akan memusnahkan team lagi adalah.....di sini saya nak tanyakan mana peranan pengurus dan penolong pengurus! spatutnya mereka harus tampil menyelesaikan masalah ini...tapi mereka pon dalam diam-diam terus mengutuk jugak...kami lihat pasukan lain mereka diurus dengan baik..oleh itu mereka dapat mencapai keputusan yang baik dalam kejohanan itu..

saya sedikit kecewa dengan tindakan saudara jabran yang membuat pengumuman keluar dari unilly f.c keputusan yang dia buat ingat bagus sangat ker..??
tidak...spatutnya kita kene duduk 1 meja and berbincang baru boleh buat keputusan...

sebenarnya saya dan pihak managment sudah ada perangcangan yang baik sepanjang 2 bulan nie untuk pasukan kita tapi.... bila saya lihat lakonan kutuk mengutuk nie berlaku saya rasa baik kuburkan jer pasukan kita nie...

takde sefahaman langsung...yang mereka tahu kutuk dan terus kutuk...takde guna nya la wahai saudara2 ku....kita dalam satu team mesti bersatu takpayah gaduh-gaduh

..akhir sekali saya ingin mohon maaf jika komen saya ini telampau atau ada yang terasa bagi saya siapa makan cili dia yang terasa pedasnya bukannya orang lain.wasalam

4 comments:

Manz said...

fuhhh... aku rs nie kenyataan paling panjan pernah dibuat dalam blog nie... so pihak management, mcm mane, adakah anda mampu settlekan masalah dalaman ini?

najib said...

fuh..giler la jair backup aku ..hehehe

mohd razali said...

jambuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

HaCkEr said...

mmg patut pn

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."