Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, August 28, 2008

bersediakah unilly fc??


sdr yaakob masih menantikan kenyataan rasmi pemain unilly's f.c untuk mengadakan perlawanan persahabatan.katanya "saya sedang menanti keputusan dari pihak unilly's f.c untuk perlawanan persahabatan... anda perlu ingat..niat saya bukan nak tayang siapa hebat..tapi saya mahu kita dapat membentuk satu atau beberapa pasukan mantap selepas ini hasil perbincangan antara kita... jangan ingat cabaran ini kerana kami berdendam dengan anda...tiada apa yang kami perlu berdendam dengan anda! saya rasa pendapat saya ini untuk kebaikan semua... jadi saya masih menunggu keputusan dari anda sama ada sdr najib, sdr zahir atau sesiapa sahaja boleh memaklumkan pada saya secepat mungkin!" katanya yang kecewa kerana tiada sebarang tindakbalas dari pihak unilly f.c untuk memaklumkan mengenai perlawanan persahabatan ini!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."