Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 26, 2008

hentikanlah...........


sdr fadil pula sebentar tadi melalui unilly's yahoo group meminta semua pihak berhenti menuding jari diantara satu sama lain dan kembali bersatu untuk kebaikan semua... berikut petikan dari sdr fadil:

assalamualaikum. ..

apesal lah korang bergaduh mcm budak tadika... bende yg dah lepas jadikan pengajaran.. . so jgn di ulang kesalahan lepas... aper pun untuk latihan akan datang.... maklumat yg tepat dan betul perlu diberitahu.. ... dan lagi satu... pada pandangan saye lebih baik hari latihan tidak bercampur dengan hari perlawanan persahabatan. ... jadi takkan timbul salah faham di masa hadapan kelak.... insyaAllah..
ni hanya cadangan dari saye insan yg lemah... jika nak terime cadangan ini sila lah bermusyawarah antara anda semua untuk mencapai kata sepakat dan merapatkan silaturahim antara kite sekeluarga..

sekian...
"We planned but Allah S.W.T is The Greates Planner"



No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."