mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, August 26, 2008

pertandingan cipta baju unillys... 5 hari lagi


kepada sesiapa yang masih berminat untuk menghantar hasil baju t unilly's ciptaan mereka..anda masih punyai 5 hari lagi untuk bertindak! ketika ini ada beberapa penyertaan diterima.. dan masih dibuka sehingga 31 ogos ini! diharap anda bersama sama kami dalam peraduan ini!



  • anda digalakkan mencipta logo sahaja
  • anda digalakkan mencipta design sahaja..
  • pastikan ada perkataan unillys dalam ciptaan anda
  • pastikan ada link www.unilly.blogspot.com di satu sudut atau ruangan.
sebarang pertanyaan hubungi saya melalui email atau sdr najib 0172075298 sdr zahir 013 4040 179

4 comments:

muhammad akmal aiman bin unigkutti said...

adakah tuan terima baju yg saye hantar kan......??

sya hantar di email saudara

mohd razali said...

ya saya terima... keputusan akan diumum kelak..

najib dayan ali said...

oit aiman..relax la ayat jgn formal sgt..kite smua sudare mcm kwn ko gak lar..segan lak aku ko pgl blogger akbar utusan nie tuan..hehe..

mohd razali said...

betul tu... tak yah la pangil tuan sumer... panggil la dato ker tansri ker tun ker baru best!

apa apa pun tolong tukar saya bukan blogger utusan ek! cuma ikut perangai utusan jerk! ( suka belit berita)

saya benci utusan!!!! hahahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."