Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, August 18, 2008

keputusan penuh piala Gepima

uNiLLys junior

unillys junior 2 vs 5 Anak Mamu (juara Piala KIMMA)
unillys junior 1 vs 5 mmu A
unillys junior 1 vs 2 Last minit F.c
unillys junior 3 vs 0 Young Muslims F.c
unillys junior 2 vs 4 Agra F.C

uNiLLy's junior hanya memenangi 1 perlawanan sahaja dan tidak layak untuk ke pusingan seterusnya!

uNiLLy's F.C

unillys f.c 2 vs 1 Jemaah Malabar Johor
unillys f.c 3 vs 0 Simla F.c
unillys f.c 3 vs 1 My Team F.c B
unillys f.c 2 vs 0 Omar F.c B
unillys f.c 2 vs 3 Mbs B

uNiLLy's f.c memenangi 4 perlawanan tetapi terkeluar selepas perbezaan gol dalam merebut tempat ke 2 teratas liga!
apapun pujian harus diberikan kepada anak muda kita yang begitu bersemangat mengharungi perlawanan hari ini... Dari pada apa yang diperhatikan saya mendapati prestasi mereka naik dengan cukup mendadak dari kejohanan sebelum ini. persefahaman diantara pasukan cukup baik. pujian harus diberikan kepada sdr najib yang menunjukkan permainan yang berkualiti yang hanya dibolosi 5 kali sahaja. manakala pasukan junior pula perlu melakukan perubahan yang lebih bagi memperbaiki prestasi pasukan mereka. bayangkan sdr nordin yang cukup handal dan terkenal dengan kehebatannya menjaga gawang dibolosi 21 kali. sesuatu yang cukup mengerunkan dan menyedihkan baginya untuk dihadapi. namun begitu kewujudan sebenar pasukan junior ini adalah untuk memastikan pasukan senior mereka sentiasa waspada dari dimalukan dan akan berhati hati serta sentiasa rasa tercabar... jadi apa yang saya dan sdr jaafar fikirkan sebelum ini menjadi dan niat kami mahu kan sesuatu dapat dilakukan untuk pasukan unilly. walaupun 1 pasukan tidak menjadi.tetapi 1 lagi pasukan hampir mencipta sejarah... ini kemenangan bagi kami berdua, kerana percaturan kami akhirnya menjadi. bayangkan sekiranya pasukan senior tidak dicabar...dan ditekan dalam blog ini? adakah mereka akan berusaha sehingga ke tahap ini? fikirkan..............

pasukan unillys junior pula bukan tidak hebat tetapi mereka sebenarnya tidap pernah bermain secara berpasukan walau sekali.inilah kali pertama mereka berganding.. jadi keserasian diantara pemain tidak dapat dilakukan... namun bagi saya beberapa pemain dalam pasukan ini punyai masa depan yang cerah sekiranya meneruskan usaha dan semangat mereka ini..! syabas.. dan selamat maju jaya unilly's!

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."