Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, August 18, 2008

penyokong uNiLLy's hebat!


Para penokong unillys yang hadir memberi sokongan harus diberi pujian kerana memberikan semangat kepada pasukan unillys tanpa henti! sdr salim yang mengetuai kumpulan penyokong unillys sentiasa memastikan pasukan lawan tertekan dengan sorakkan mereka. ini terbukti contohnya apabila pasukan my team yang dikatakan hebat diratah dengan mudah oleh pasukan kita.mereka tertekan dan hilang tumpuan serta bertekak diantara satu sama lain... bayangkan kelab penyokong ini rupa rupanya menjadi tumpuan pasukan lain..apabila pasukan unilly junior tewas kepada agra f.c para pemain mereka mempersenda kan penyokong unillys..
bayangkan...bagaimana tertekannya mereka....lihatlah betapa berkesannya suara unillys ini...hahahah bagus teruskan lagi sdr salim pada kejohanan akan datang!

"SUARA uNiLLy's SUARA KERAMAT"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."