Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, August 17, 2008

uNillys tewas lagi

(kemaskini 17/08/08 5:32 pm)

dalam kejohanan piala GEPIMA yang diadakan hari ini pasukan 2 wakil pasukan sekali lagi tidak dapat meneruskan persembahan mereka di peringkat seterusnya selepas tersingkir awal!

pasukan unilly junior yang di tubuhkan pada saat saat akhir untuk kejohanan ini tidak mampu menyinar selepas tewas 4 perlawanan dan menang 1 perlawanan sahaja

manakala pasukan senior kita unillys f.c memberikan persembahan yang cukup meyakinkan dan hanya kerana satu kesilapan kecil pada saat akhir permainan membawa padah yang besar kepada pasukan ini yang tersingkir dengan perbezaan gol dari pada memasuki suku akhir. mereka menang 4 perlawanan dan tertewas 1 perlawanan iaitu di perlawanan yang ke 5 mereka... akibat terlalu yakin sudah layak... mereka akhirnya menerima padah selepas tewas 3-2. pasukan ini mampu layak dengan keputusan seri sahaja. tapi apakan daya... semuanya musnah!!

apa pun persembahan pasukan unillys f.c harus diberi pujian kerana persembahan mereka yang cukup mengerunkan pasukan lawan!

terbukti segala kutukkan dan serangan kepada para pemain selepas kejohanan piala KIMMA berhasil dan ada peningkatan! diharap kita akan lebih menyinar pada kejohanan akan datang!

(Berita lanjut menyusul.....)

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."