Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, May 17, 2008

nama man utd dibubarkan!

terkini!!!!!
pasukan unilly's man utd secara rasminya mengumumkan pembubaran nama 'man utd' dari pasukan mereka kerana mereka menolak logo syaitan pada lambang mereka!
dalam sidang media tergempar yang diadakan malam tadi sdr razali berkata"kami dari awal menyatakan kebencian kami terhadap man utd, kami juga telah memohon pada pihak penganjur agar menukar nama pasukan kami beberapa kali.... tetapi ditolak tanpa alasan.." sebagai menunjukkan bantahan dari kami.. kami sengaja tewas dalam kesemua perlawanan kami...buat apa kami nak menangkan pasukan ada lambang syaitan?" ditanya kenapa sebelum hari perlawanan, man utd begitu yakin dalam berita berita yang disiarkan diblog unilly dan tidak menunjukkan bantahan, katanya " kami tidak mahu mengeruhkan keadaan sebelum kejohanan berlangsung...biarlah kami yang menanggungnya....walaupun kami sengaja tewas tetapi kami tidak mahu dibelasah kerana kami masih menghormati pasukan chelsea dan liverpool kerana kami memakai jersi chelsea dan menggunakan khidmat pemain liverpool.... anda boleh tanya mengapa menghormati chelsea yang menggunakan khidmat pengurus israel... jawapan saya senang sahaja... saya hormati chelsea bukan kerana pengurusnya.. bahkan pengurusnya bukan selama lamanya akan bersama chelsea..tapi lambang syaitan akan kekal selama-lamanya bersama man utd" tambahnya lagi "selepas ini kita akan berbincang untuk memutuskan nama baru pasukan kami... yang penting sebagai umat islam ...buat apa kita nak mengagung agungkan pasukan yang mengagungkan logo syaitan tu... betul tak? anda semua bagaimana?" katanya dengan nada yang tegas.

anda semua bagaimana? nyatakan pendirian anda wahai umat islam yang tercinta... hantarkan comment anda...... hahahahah

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."