Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, May 17, 2008

bukan rasuah! tapi kami sengaja tewas pada lyon!


dalam sidang akhbar mengejut yang diadakan oleh sdr razali bersama semua wakil pemain lewat malam tadi akuinya "memang kami sengaja tewas dengan jaringan yang besar pada lyon! itu adalah antara lakonan kami dan bantahan kami pada salah seorang wakil pihak penganjur yang sayangkan man utd di lyon! itu yang kami mahu... biar dia malukan pasukan kesayangannya (man utd) sendiri...
pada kami sebenarnya bukan susah nak menang dgn lyon...tetapi kami mahu ajar 'orang' ini! sedangkan dgn stuttgurt dan fenerbache pun kami sengaja kalah tipis... ini kan lyon yang diwakili para pemain mentah-mentah belaka!... ini semua lakonan kami! dan cara kami membantah! itu sahaja! jadi kepada penyokong kami harap cara ini sebenarnya untuk 'mengajar' pihak penganjur yang 'sombong' itu sahaja...so jangan marah dengan prestasi kami kali ini... jumpa lagi musim depan...insyaAllah!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."