Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, May 17, 2008

malaysia hebat!





pasukan malaysia yang rata ratanya diwakili muka baru iaitu sdr azmi dan rakan rakan selepas semua wakil malaysia menarik diri pada saat akhir.. nyata memberikan saingan yang cukup mantap! dan menyelamatkan maruah pasukan malaysia.... walaupun pada mulanya pasukan ini bukan pilihan tetapi semuanya berubah apabila satu pasukan baru dibentuk pada saat akhir yang berjaya mencuri tumpuan 'kaki bola' di frenzy futsal tempoh hari dengan persembahan diluar jangkaan mereka! pasukan menjadi naib juara kumpulan b dan seterusnya mendapat tempat ke3 kejohanan selepas menewaskan pasukan pilihan fenerbache! adalah tidak mustahil untuk menyatakan pasukan malaysia juga sebenarnya punyai peluang ke final! tetapi stuttgurt nyata tidak membiarkan mereka dimalukan! apapun janji pasukan malaysia...." nantikan kami musim hadapan! kali ini kami membuat persiapan saat akhir... tapi musim depan...awas semua!"

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."