Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, November 10, 2009

Presiden gesa Rombakkan!

Presiden Futsal uNiLLy's menyatakan kekesalan terhadap apa yang berlaku terhadap pasukan Futsal uNiLLy's dan mengarahkan sdr Razali dan Sdr Jaafar Kembali memperkuatkan pasukan Futsal dengan mengambil alih semula tampuk pengurusan yang mereka tinggalkan satu ketika dulu

Menurut Sdr Asraf " saya mahu pasukan futsal uNiLLy's kembali menyengat seperti sebelum ini.. saya merasa sangat kecewa dengan persembahan mereka setelah pengurusan sebelum ini meninggalkan mereka.."

saya harap demi mengembalikan zaman kegemilangan futsal... semua perlu bersatu kembali!!! diharap semua anak muda uNiLLy's kembali bersatu padu dalam menghadapi sebarang kejohanan dibawah kepimpinan lama mereka yang akan kembali semula kepangkuan pasukan futsal selepas ini.

3 comments:

Anonymous said...

tuan presiden kami mahu kan peruntukan la...

rafa beniteZ said...

bila boleh dapat peruntukan BOSS?????

jabran@4 said...

bos kst dah koyak la,pruntkn bli kst bru x de ke?

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."