Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, November 10, 2009

Kami sedia Bantu !

Bekas pengendali Skuad Futsal uNiLLy's sdr razali dan sdr jaafar yang digesa menyertai kembali kem futsal uNiLLy's hari ini mengumumkan secara rasmi untuk menyambut panggilan presiden pasukan uNiLLy's sdr Asraf.

Kami berasa sedih dengan apa yang menimpa pasukan futsal uNiLLy's ini.. harapan kami semasa meninggalkan pasukan ini ialah mahu mereka lebih berjaya dari apa yang kami lakukan .. tetapi apa yang berlaku sangat mengecewakan

InsyaAllah kami akan memberikan tumpuan sepenuhnya bagi mengembalikan kepercayaan dan kejayaan yang dikecapi satu ketika dulu!!

Sdr Razali bersama Sdr Jaafar dijangka akan mengumumkan penyertaan pasukan futsal uNiLLy's dalam satu kejohanan besar diperingkat negeri dalam masa terdekat

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."