mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Saturday, October 24, 2009

pertandingan Bowling PeBT MPS zon 14


kepada semua warga uNiLLy's anda dijemput untuk menyertai pertandingan bowling anjuran PeBt (pengerak Belia Tempatan) zon 14 MPS

TARIKH: 6 NOVEMBER 2009 jumaat (7:30 malam)

TEMPAT: BREMM MALL, KEPONG

hadiah hadiah menarik ditawarkan buat pemenang!!


HADIAH :

JUARA : RM 800.00

N.JUARA: RM 500.00

Tpt KE3: RM 300.00

Tpt KE4 RM 100.00

MATA TERTINGGI:

JUARA: LELAKI & WANITA :RM 500.00

N.JUARA LELAKI & WANITA :RM 300.00

YURAN PENYERTAAN : RM 75.00 (RM 15 seorang)


SEBARANG PERTANYAAN DAN BORANG PENYERTAAN SILA HUBUNGI RAZALI :012 6908244

7 comments:

bosan........ said...

asyik2 trnment bwlg je dlm blog ye skrg

Anonymous said...

hehhehe..biar ar..bes pew!!..

bosan........ said...

wat la trnment laen,bla pdg,bdmntn,bla tmpr ke...ni x bis2 bwlg je...erm.....

benitez said...

yg laen tk leh wat..bowling smua org bole main...

Sha-Bie said...

wei dah lah tak ada program lain yg pompuan leh join selain bowling...asyik2 program tuk laki jer...klu korang tukar program, mmg lah...aku nak istihar perang dgn unilly...hehehe

diaNA RoSe said...

bole jew wat..tp korg yg xnk fikir...byk bnd yg kte same2 leh maen...cuma laki kna bskap positif...asik2 smua nyer korg ckp pmpn xleh maen??....then nk maen ape????maen mask2 lh!!!!...

ocan said...

ko jangan banyak main ina..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."