mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, September 2, 2009

Program Gotong Royong Membersihkan Kubur


Seperti setiap tahun program membersihkan kubur dirancang untuk diadakan secara besar-besaran.Kali ini kami bercadang untuk mengecat,membina semula serta mencantikan lagi kawasan kubur dan persekitarannya.

Untuk permulaan pada sabtu ini (5/9/09) jam 5 petang jawatankuasa program akan melawat tapak perkuburan bagi melihat keaadaan dan membuat anggaran kos baik pulih kawasan perkuburan.Sehubungan itu kami ingin menjemput wakil-wakil keluarga yang terlibat di tanah perkuburan islam di selayang lama ini dapat meluangkan masa bersama kami.

kami juga memohon jasa baik warga unilly's agar tampil memberikan sedikit sumbangan bagi membiayai kos penyelenggaraan membaiki kubur arwah-arwah warga unilly....

sebarang sumbangan boleh disalurkan terus kepada wakil-wakil kami:-

Sdr. Najib 017-207 5298
Sdr. zahir 012-978 6077

InsyaAllah Program ini akan diadakan pada:-

Tarikh : 18 sept 2009
Masa : Selepas solat jumaat
Tempat : Tanah Perkuburan Islam Selayang Lama

p/s : Semua warga unilly yang rasa bertanggungjawab dan perihatin diminta hadir


"Peliharalah Kubur keluargamu,Sebelum Kuburmu Dipelihara"



8 comments:

najib said...

jom gotong royong!!!

Anonymous said...

bila masa pula zahir jadi reporter............. tiada pengguman di blog ini

blogger said...

masa sume dilantik la.. cume baru sekarang dia nak mula bertugas... tengak la wahai saudara saudaraku... kalau macam ni macamana blog ni nak maju... hehe

dah dapat watikah perlantikan dah 5-6 bulan.. baru nak wat satu berita

Anonymous said...

jgnlah gaduh. jom tlg gotong royong.kurang cakap dan bykkan tolong itu lebih afdal .

Anonymous said...

penganjur program jgn lupa kubur keluarga unily bukan kat selayang aje tp kat sg buluh pun ada .

penganjur said...

mmg tak lupa.. tapi orang kat sg buluh tu jangan tido.. takkan semua nak kene suapkan .. arrange la program.. apa yang kami boleh bantu pasti kami bantu....

program kat kubur selayang lama dibuat atas permintaan waris yang ahli keluarga mereka bersemadi disana. setiap dari mereka akan menghantar wakil..

bagaimana dengan orang sg buluh.. takkan nak kene suapkan????????? lu pikir sendiri la beb!!

nabil raja lawak... said...

dei.. lu pikir la sendiri..

Anonymous said...

sper yg blogger lantik tu tak penting..janji dia ikhlas wat kerja dan dia pun dapat pahalaa..
jgn pndg keburukan tapi pandang keikhlasan diaa..okk..hidup unily

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."