Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, July 27, 2009

Tiket piala Selangor


Blog uNiLLy's sekali lagi dengan bangganya menawarkan tiket bola sepak piala selangor diantara pasukan selangor menentang pasukan Persib Bandung (indonesia) di stadium ShahAlam pada jumaat ini jam 8:30 malam.

kepada sesiapa sahaja yang berminat sila berikan nama anda selewat lewatnya sebelum hari rabu ini... kelewatan anda bertindak menyebabkan anda tengok berita je kat tv... haha setakat ni jumlah tiket yang berharga RM 10.00 saya tawarkan sekitar 20 tiket.... kalau perlu dan tidak mencukupi saya masih boleh mendapatkan tambahan...

Tiket perlawanan bola sepak ini di tanggung sepenuhnya oleh ADUN Batu Caves Y.B Amiruddin Shari...

6 comments:

bambang pamungkas said...

aku nk tiket 1...
free ke??

najib said...

najib...
zahir...
nasir...
roslan..
jabran..
sharafudin..
halim...
ismail...


ok...smua 8tiket ko bg aku...hehehe

bukhary said...

aku pon nk dua, ngn wf sekali....

Anonymous said...

bini pun mau bawak ka... ini sudah lebey... lek r takkan 24 jam mau berkepit...hahaha

bukhary said...

suka hati aku la....
ape yg lebey nyer????
bkn bini org lain yg aku kepit.
ko pe hal??
klu ade tiket ok la, klu xde nk wat camne..btl x?

najib said...

wei boo....

smenjak biler ko g tgk game selangor???...hahaha

smenjak tiket free diwar2kn erk???hahahah

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."