mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, June 7, 2009

kami bangga!!!




juara uNiLLy's champion cup pasukan arsenal melahirkan rasa bangga mereka kerana menjadi pasukan pertama yang mengucup piala pusingan uNiLLy's ini...

dalam pada itu pihak penganjur mengesahkan nama nama para pemain ini juga bakal diukir pada piala tersebut sebagai tanda hormat dan sejarah yang tidak mungkin di lupakan untuk generasi akan datang...

menurut pemain terbaik perlawanan sdr asyik.. " kami berpuas hati walaupun pasukan barcelona merupakan musuh ketat kami dari awal saingan"



sementara itu sdr zul yang dianugerahkan rasa syukur kerana berjaya menjuarai piala berprestij buat warga unilly's ini...
"walaupun kami tewas kepada pasukan barca pada saingan kumpulan ini tidak sedikit pun menjatuhkan semangat kami untuk mengejar kejuaraan"

pemain yang menjaringkan dua gol pada saingan akhir berkata.. ini merupakan kejayaan yang cukup indah buat kami.. kejayaan ini milik kami sepasukan hasil kerjasama setiap pemain... terima kasih pada rakan rakan saya yang cukup bersemangat untuk bergelar juara!!

7 comments:

Anonymous said...

poyooo jer..dalam unily leh r menangg..jaguh kampungg...bagi nama msgg2..aku hantar kat jalii

Anonymous said...

semua mcam pekerja dmajuu jerr

pekak badak said...

dah la tu... ni sume suara suara sumbang orang kalah... hahaha takle terima ke hehe..

bukhary said...

ape pon tahniah aku ucapkan..
mmg 1 final yg best..
korg klh ngn barca dlm kmpln pon blh bagi jaringan sampey 5....
sekali lg aku ucapkan tahinah pd korang....

najib said...

tahniah>>>>
nasib korg tk jumpe ac milan mase separuh akhir>>
kalo jumpe msti ac milan da hbskn korg awal>>>hehehe

bravo!!!

the blues said...

ac milan masuk separuh akhir pun pasal chelsea... ingat tu .. jgn poyo lelebih

acmilan captian said...

bookie da beli game mase lwn livepool laaaa...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."