mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, June 1, 2009

fadhil sebak diterima selepas setahun menanti....

sdr fadhil yang dipanggil untuk menyertai pasukan man utd menyatakan rasa terharunya selepas permohonannya sejak tahun lalu baru mendapat lampu hijau..

pada tahun lalu pasukan man utd yang diketuai oleh sdr asraf terpaksa menolak sdr fadhil pada saat akhir selepas gagal dalam ujian kecergasan selepas kaki nya mengalami kecederaan yang serius sebelum itu.(klik disini untuk berita berkaitan tahun lalu)

pada tahun ini sdr fadhil telah dipanggil menyertai pasukan man utd yang kini dikendalikan oleh pengurusan baru menerusi sdr salim (bilut)

menurut sdr salim "saya amat berharap sdr fadhil dapat melakukan sesuatu pada kejohanan kali ini... "katanya yang terpaksa menerima hakikat mengendalikan man utd walaupun lebih menyayangi chelsea.

pasukan man utd dibarisi oleh para pemain yang hebat... iaitu...

salim = scholes
fadhil = ronaldo
nasir = vidic
juju = ferdinand
razak = van der sar
?????? = macheda????

11 comments:

Anonymous said...

apa lah nasib man utd beli pemain mcm ni... tanda tanda kehancuran man utd lagi la ni ..hehe

alux por goson said...

aduhh... sedihnye aku

gigs said...

bole laaa.......

senarai pemain said...

salim = scholes
fadhil = ronaldo
nasir = vidic
juju = ferdinand
razak = van der sar
?????? = macheda????

Anonymous said...

dey macha keepeer mane la???

peliks pakinson said...

keeper arejug la... dia hebat macam vandesar... tapi sebelum kawin la sekarang aku tak tau la.. dah la tak training. start start terus masuk kejohanan pas kawin jer. apa lah nasib man utd

najib said...

hahahaha

kopi jantan said...

kaki tak kuat la kot.. tak leh berdiri lama

kempunan said...

selagi x blanjer sy x sokong!!!!

adik amy search said...

1 hari sebelum game kasi minum kopi ali guar byk2..krg2 11.5liter kasi minum.

pemerhati blog said...

dah la tu .. jgn la kutuk razak tu.. murah rezeki dia nanti tau la dia nak belanja korang

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."