Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, June 4, 2009

amin mahu tempat utama!

pemain pasukan ac milan dikatakan bertelagah menentukan siapa yang akan berada dipasukan utama. khabar yang diterima sdr Amin mengakui sering dipinggirkan oleh 2 pemain utama mereka iaitu sdr najib dan sdr man

menurut sdr Amin " saya akan berjuang untuk mendapat tempat utama dalam pasukan ac milan ini... walaupun ada khabar khabar angin yang saya dengar untuk menyingkirkan saya dari pasukan utama."

sdr Amin yang berhijrah dari pasukan Lyon tahun lalu selepas pasukan itu tidak lagi memerlukan khidmatnya selepas pasukan lyon mempamerkan persembahan terburuk musim lalu.

sementara itu sdr njib ketika dihubungi enggan mengulas lanjut namun tidak menafikan yang pasukannya sedang dilanda krisis. sdr man pula sekadar tidak mahu mengendahkan krisis yang mereka hadapi sebaliknya mahu tumpukan sepenuh perhatian pada kejohanan kali ini.

pasukan Ac milan dibarisi oleh para pemain yang hebat.. iaitu...

najib = nesta/dida
man = kaka
yusuf = beckham
amin = ronaldinho
tarmizi = pirlo
azhar = pato

6 comments:

anti ac milan said...

ini la dia kalau dah tamak n gila kuasa.. woi man n najib.. korang ni tak insaf ke sampai skrg?

man kacak said...

semua tau blogger yg wat cter.. hahahaha.

ancelotti said...

Ameen comfirm main 1st.....

shebby singham said...

jangan harap en amin..anda perlu buktikan anda cergas terlebih dahulu..ikut saya training..saya akan uji kamu...setakat kecergasan malaysia pun x lepas jgn haraplah...

najib said...

amin terpakse di buang!!!!!!!

amin vios said...

kesian la kat aku

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."