Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, June 4, 2009

tahniah buat Luqman UL Hakim



Blog uNiLLy's dengan bangganya ingin mengucapkan tahniah buat adik Luqman UL Hakim bin Muhammad (man ka) yang telah mendapat tempat ke-2 Pertandingan Azan Peringkat kebangsaan anjuran GEPIMA buat kali ke -10 yang diadakan di masjid Jln Duta pada 30 may 2009 yang lalu.

Adik Luqman (11 tahun) merupakan wakil uNiLLy's yang mewakili Surau Malabar Hidayatul Islam bagi kategori 7-14 tahun. menurutnya ini merupakan kejohanan kedua yang disertainya.
sebelum ini Adik Luqman menyertai pertandingan azan peringkat taman berhampiran surau rumahnya dan mendapat tempat pertama.

sementara itu ibu bapa kepada adik Luqman ketika ditemui menyatakan rasa syukur dan gembira dengan pencapaian anak kesayangan mereka itu. mereka turut berharap lebih ramai anak anak muda dari kalangan uNiLLy's dapat mengasah bakat terpendam mereka diperingkat yang lebih tinggi.

siaran mengenai pertandingan azan ini akan keudara di rancangan Qudwah di RTM 1 sabtu ini jam 6:30 ptg.. harap tidak ketinggalan...

6 comments:

man ka f.c said...

syabas luqman.. syabas man ka.. teruskan... semoga sentiasa dimurahkan rezeki.

Anonymous said...

tahniah!!!

najib said...

tahniah!!!!

Anonymous said...

semua cmel tapi jamil takk...cam kambing

rinmg/cyunt said...

tahniah tuk luqman!tahniah gak tuk manka and amai!!blaja rajin2 agama jgn lpe..

spongeb bob said...

tahniah buat adik luqman kerana telah mengharumkan nama UNILLY terima kasih adik LUQMAN.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."