mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 19, 2009

saya mahu rakan sepasukan liverpool


sdr nizam yang begitu kecewa kerana liverpool tidak memenangi sebarang kejuaraan tahun ini berharap agar mendapat rakan sepasukan 'satu kepala'
(liverpool) bagi menghadapi kejohanan piala uNILLy's kali ini.

katanya " saya mahu buktikan pada semua penyokong man utd, chelsea dan arsenal yang kami memang hebat...
sekiranya undian pemain pasukan saya disertai oleh
sdr man , bukhari , nasir , yaakob dan sesiapa sahaja yang mahu menyokong liverpool.. saya yakin... kami akan menjuara kejohanan uNiLLy's kali ini..." katanya dengan keyakinan yang tinggi.

11 comments:

Anonymous said...

kah kah kah ... champion leauge tak dpt.. fa terlepas... epl.... dapat bau jer.. last sekali nak mimpi julang unilly cup pulak???? jangan mimpi laa... dah nasib liverfooll..... kah kah kah...

kaki said...

kira ok la....
tahun nie adalah yg terbaik dari tahun2 yg lps.. trskn lg liverpool musim dpn.

the blues said...

terbaik dari sebelum ni????

maknanya tahun ni korang hebat ke?

man said...

Mmg la tahun nie
Liver hebat, tu pun nk tny, Blues da kne titik pun nk poyo lg.

alex ferguson said...

ape2 pun saye gak juara!!!!...hahaha

butter cup said...

kene titik ke kene belasahke.. yg penting skrg... bloehke kalo korang bergabung ambik piala unilly... dah laa satu piala pn x dpt...

buat malu je... takpe nanti abis kejohanan jumpa aku ... aku bagu korang cup
...

cup apa???


nak tau....?? butter cup la.... wakakaka

butter cup said...

kene titik ke kene belasahke.. yg penting skrg... bloehke kalo korang bergabung ambik piala unilly... dah laa satu piala pn x dpt...

buat malu je... takpe nanti abis kejohanan jumpa aku ... aku bagu korang cup
...

cup apa???


nak tau....?? butter cup la.... wakakaka

steven gerrard said...

kitorg mmg hebat. sbb setan merah, chelshit dan arsengal x pernah mng saingan BPL dgn LIVERPOOL. kire 1 pencapaian yg bagus dari tahun lps. jaringan paling byk dlm BPL. 1 pencapaian lg...

shebby singham said...

bagi saya kemenangan nasib Mu adalah disebabkan oleh kemantapan vidic dan kopoyoan ronaldo yang kurang bermain dribble di luar kotak D, walaubagaimanapun syabas betty buat liverpool yang tiada nasib tahun ini..cube lah lagi tahun depan walaupun x mungkin nak berjaya..Janji cube tau..kepada chelsea yang nak bankrap dan arsenal yang nak guna sangat pemain muda tapi mcm hampeh cubelah kejo diorg ni...

butter cup said...

dah la wahai penyokong liferfooool yang kecewa... sedar la... bangkit la... hahaha cuba dapatkan sekurang kurangnya buter cup dari kedai atau pasaraya berhampiran..... wakakakakakakaka

michael owen said...

walaupun saye bekas player liverpool saya tetap respect man utd!!!....dieorg hebat dr segala segi....walaupun kami tewaskan mereka dua kali musim ini pertama kali dlm sejarah selama 10taun,mereka tetap menjadi juara....saya berasa lebih baik pecat benitez dan jadikan shebby sangam jd manager..sbb shebby bodo dr segala segi dn ini sesuai dengan nama samaran liverFOOL!!!!!.....

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."