mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 19, 2009

perlawanan klasik acara pembuka kejohanan


sdr Asraf yang juga selaku penasihat kejohanan futsal uNiLLy's menyatakan bahawakejohanan kali ini juga akan dimulakan dengan perlawanan klasik diantara Veteran uNiLLy's langkah sebagai tradisi kejohanan sebelum ini.

menurutnya " saya amat berharap para veteran yang berumur 45 tahun keatas mendaftar sebagai pemain pada perlawanan klasik ini" katanya ketika ditemui selepas mesyuarat ajk kejohanan.

ketika ditanya mengenai hadiah hadiah sdr asraf menyatakan " ketika ini kami sedang mengadakan perbincangan dengan para sponsor untuk memikirkan jenis hadiah yang akan berikan pada kejohanan... dan yang istimewa kejohanan kali ini kemungkinan besar akan diadakan piala pusingan" tambahnya lagi.

8 comments:

najib said...

ermMMM....

Anonymous said...

woooo dasat..najib.. ko kategori vetran tau....

najib said...

tkut gan kehebatan aku ker????hahaha

Anonymous said...

ko mmg layak tuk veteran la.. bukan takut kat ko

alex frguson said...

saya mau masuk... maca mana??

benitez said...

dei ferguson u mude laaa...saye sudah tua....saya punya otak sudah tk boleh pkai laa...xdapat piala punya pasai laaa!!!

ronaldo mat poyo said...

huh... tak sedar diri punya perguson penyokong ni..

dah tua nak mampus... ada hati nak join senior lak... dah veteran tu veteran je la

hiddink said...

oit masuk nama saya...

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."