mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, May 26, 2009

apasal korang beria sangat???

palsu??? bagaimana info yang saya perolehi ni palsu..?? kenapa maklumat palsu diberikan pada saya??

harap kepada pemberi maklumat jangan cuba memfitnah seseorang yang tak bagi kenyataan sebegini.

saya selaku blogger unilly ini amat kecewa dengan berita palsu ini. harap maaf...

p/s jangan fitnah razak..... dia takde niat pun......... ni semua fitnah belaka ... apasal korang beria sangat... huhu??

_____________________________________________________________
berita fitnah:

sdr razak yang baru melangsungkan perkahwinan 2 minggu lepas mengumumkan akan mengadakan majlis makan malam kepada para warga kerja dan pemuda unilly's yang membantunya dalam melalui majlis gilang gemilang itu...

menurut sumber yang rapat dengannya .sdr razak berharap semua pemuda unilly's dan semua tenaga kerja agar dapat menghadirkan diri pada majlis makan malam berkenaan

tarikh : 22 / 5 / 2009
hari : jumaat
waktu : 9:00 malam
tempat: sungai buloh

semua dijemput hadir

34 comments:

najib said...

ade futsal laaa....futsal pkl 9-11 laaa....

van persie said...

cayala razak... NAK BELANJA KAT MANA??
chiangmai sg buluh ke????? baru best....

Anonymous said...

buat la lps ftsl...klu x ramai x trn...blh x razak??

Anonymous said...

ala cuti je la futsal sekali... bukan senang nak merasa razak belanje.

aReJuG said...

BERITA INI ADALAH PALSU SEMATA2. SUKA2 JER BUAT BERITA NI.. AKU AKAN BERADA DI JERANTUT MASA TU.. MEMANDAI JER ORG YG WAT BERITA NI.. AKAN AKU SAMAN PENULIS BERITA UTUSAN MALAYSIA NI KAT MAHKAMAH..

aReJuG said...

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

blogger said...

hahaha gelabah ke?? aku menurut info yang aku dapat.. takkan sampai nak masuk ayat quran sume kot... lek r... bukan suh bunuh orang pun... suh belanja je... hehe

p/s bukan berita rekaan aku...

ini info menurut orang kuat kau....

aReJuG said...

haha.. nak gelabah apa.. kalau berani bg tau laa nama dia... hahaha,,,.. org kuat aku takkan bg info palsu... lg2 org kuat aku da tentu tau aku outstation masa tu.. hahaha... takdenya org kuat aku nak bg info palsu...
belanja tu mmg btul... tp tarikh n masa tu mmg tak betul..

blogger said...

haha... info yang aku dapat dari orang kuat kau tu ko outstation sabtu pagi... bukan jumaat... hehehe

kaki makan kuat said...

yeah..yeah!!!!!razak nk belanjer....
mari kwn2! kita ramaikan lg mjls....
bkn senang woooo...
mkn tau...

Mr X said...

tpu la, aku x pcaye lgsg.

najib said...

laaaaaaaaaaaaa.....

mmg xkn blanje laaa nie erk???...

cheh!!!...pecah tradisi laaa....

Anonymous said...

arejug!!! per ni... makan jer... takkan nak pusing cite kot sampai ayat quran turun... haha

koli kari said...

sedeynyer....razak xnk blnje...

minne kari said...

aku akn turun bwk sume kaki mkn.....hahaha,stanby bayar jer... walaupun aku x tlg kenduri ari 2....hahahahahahahahahaha

padprik said...

turun ! jangan tak turun aku tak pernah pun merasa razak belanja.

boys said...

jgn tipu boleh tak. dah janji tunaikan lah. hampir 1 bulan dah. lepas ni tak de org percaya kau

Anonymous said...

penipu..............................

tok janggut said...

takpe la sabar.. nanti nanti ada la tu... bukan dia ckp takde kan ... dia cakap akan.. so tunggu je la!

razak baginda said...

hehehe...arinie xde pun blanje2...huhu

aReJuG said...

fuuuuhhh... mcm2 kritikan aku terima . semuanya disebabkan seorg fasik membawa berita palsu @ fitnah keatas aku.. fuuhhh...

adebayor said...

fasikh???? fitnah???

maknanya niat ko nak belanja bebudak tu makan tu fitnah ke???? aduh sedih nyer aku dgr!!

penanggah setia unilly said...

razak,pasal blanje sanggup ko turun memacam ayat,padahal mase tolong aritu 'letih' pon kite tak turun ayat kat ko..lau ko tak nak belanje xpe,tp sblom kawen aritu pe ko cakap??janji tetap janji...

harimau lapar.. said...

be A gentle not gentel..haha

najib said...

ok razak...ko tk yah blanje laaa....

ko sponsor 10 hamper tuk unilly futsal laaaa ok???

atikuguciva said...

ya..ya aku setuju,ni la cr razak nk menebus kehampaan bebudak sume

Penghidap H1N1 said...

H1N1 la ko ni....cakap berbelit

piza hut said...

hahaha..pape nth..nk suh blnje pn nk ckp org fasik2...nie lah mnsia zmn skrg...gelabh jew..

arejug said...

fuuhh... cayalah jali... ni baru pro... yg bg comment pun da mcm apa tah.. aku kuarkn ayat quran pun jd isu.. da mcm org kafir menentang pengunaan ayat quran..
kan aku kata aku akan belanja.. tp bukan tarikh tu.. janji tetap aku tunaikan insyaallah... tp jgn laa suka2 jer fitnah bg tarikh palsu tanpa pengetahuan aku.. tu da melampau...

jali the great said...

ini lah bukti yang aku bukan sengaja memfitnah.. tapi aku menurut info dari org kuat kau...

apa pun... takde sapa yang kutuk pasal quran.. cuma sume pelik takkan sampai gunakan ayat quran kot.. tu jer...

bab nak belanja tu baik ko bagi dailog ni jer...

naa yeppo belanja panuve.. yeppedi belanja pannu ve yaaaaarekum teriyathu"...

aanaa belanja pannera nerethekku karettha pannuven...!" hahahaha

man said...

ape kate ko blanje mase mlm inai kkk aku? hahahahah

singa lapar said...

betul aku sokong.... biar ramai ramai turun..haha

jali's f.c said...

singa lapar mcm backup adik ipar jek...takut kne kuar duit ke mase mlm inai 2...hahahaha...wat kantoi la bro...

V.K. said...

ak cadangkan majlis tertinggi unilly gantung keahlian unilly razak selama 2 tahun..... ini tak patut,...... kejap kate nak blanja, kejap kate fitnah,,,, mane satu nih....... hidup jali......

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."