Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, April 13, 2009

ruangan terbaru di blog unilly's

Atas permintaan ramai satu ruangan terbaru khas buat para usahawan sama ada kecil kecilan atau besar besaran iaitu ruangan iklan@uNiLLy's telah dilancarkan..

iklan iklan anda akan dipaparkan di ruangan tepi atau di bahagian berita unilly's.. sila klik pada gambar untuk mengetahui lebih lanjut mengenai iklan tersebut.

anda digalakkan mengiklankan apa jua bentuk perniagaan yang anda lakukan bagi memudahkan warga unilly yang lain untuk mengenali perniagaan anda seterusnya berurusan dengan anda.

sewa tapak... ikhlas lah.. nak bagi bagi la .. taknak takpe... heheheh

niat hanya nak membantu warga unilly kita tu jer.... hehe

harap pada sesiapa yang berminat sila hantarkan iklan anda pada saya berserta maklumat lengkap mengenai perniagaan yang anda jalankan nama dan no telefon.. kalau nak letak gambar owner pun bagus pasal semua boleh mengenali anda lebih dekat lagi.

sila hantarkan iklan anda di : unilly_2008@yahoo.com

berminat untuk memindahkan program video tape anda ke vcd atau dvd??? sila klik pada gambar dibawah untuk maklumat lanjut.

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."