mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Wednesday, March 25, 2009

unilly's bakal sertai kejohanan futsal piala YDP MPS

pengurusan unilly's fc mengesahkan bakal menghantar satu pasukan bagi menyertai kejohanan futsal piala YDP MPS pada sabtu dan ahad ini..

menurut pihak pengurusan pasukan yang di umumkan ini adalah gabungan dari 2 pasukan unillys senior dan junior...
dan yakin pasukan ini mampu membawa cabaran pasukan unilly's pada kejohanan ini.. insyaallah!

berikut diantara pemain yang bakal membawa cabaran pasukan unillys ke kejohanan sabtu ini..

Najib ,Man , Ali , Halim ,
pudin , Jabran , bukhari , Zahir



6 comments:

Anonymous said...

asyik najib je main...
boring betol la....

Anonymous said...

tu la pasal... bosan tul

tukar orang laaa!!
pengurus pasukan kenapa nak najib ni???

dia tu dah la poyo

pengurus said...

aku xleh wat aper laa die hebat laa..

pengurus real said...

saya secara rasminya menafikan kenyataan diatas ni yang gunakan id pengurus...


mmg dia dalam perhatian ....

bukhary said...

mana penjaring terbyk piala KIMMA..???

Anonymous said...

asyik-asyik jaer ni masuk... dah lah blagak je.... bajet macam hebat sangat.... no jersy jaer tu patutnye no'9'.

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."