mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Tuesday, March 24, 2009

sekitar majlis pertunangan Rahmah & habib






alhamdulillah majlis pertunangan rahmah dan habib berjalan dengan lancar sabtu lalu dan kedua pihak mencapai kesepakatan dalam menetapkan tarikh perkahwinan memandangkan terdapat juga beberapa majlis perkahwinan dan pertunangan.

Insyaallah tarikh pernikahan dan majlis persandingan bagi pihak perempuan telah ditetapkan pada 30 may 2009 ini di klang sementara itu bagi pihak lelaki pula pada keesokkannya pula iaitu 31 may 2009 di kulim, kedah... semoga segala perancangan ini direstui dan diberkati Allah s.w.t... amin!

12 comments:

Anonymous said...

man cam suke lelebih jer... kenapa?

Sha-Bie said...

tahniah buat rahmah....semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...amin

man said...

why me................?

Anonymous said...

mana taknye... aku dgr ko suke pasal pas ni line ko dah clear... hehehe kesian abg ko!

cool said...

man suke sbb dpt abg ipar baru...

pasni die bole paw abg ipar die nie laaa...

bkn mcm 'abg ipar lame skit'"jali" die...hahaha

Anonymous said...

dia dah tak sabar nak kawin la wei!!!!

dgr dgr calon dia dah mule desak dia masuk meminang heheheheh ye ke??

man said...

no komen

baim's said...

Tahniah buat Dr. Rahmah... semoga segala persiapan perkahwinan berjalan lancar..

Anonymous said...

yeke man??
hahahaha...
rs nye najib lagi terdesak...hahaha
kawin kan die dulu...sian..
huhuhuhu..

najib said...

siot jer!...
saper ckp aku tdesak lak??...
ishk3....

Anonymous said...

eh??
x ngaku plak ke??
sume org da tau la...
x guna sorok lg..
hahahaha

budak kecik said...

ape kawin2 ni??

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."