Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, March 29, 2009

unilly's 1 dan unilly's 2 bolot hadiah utama.

sumber:www.indiamuslim.com.my
Tahniah Kepada Pemenang IM Amazing Race 2009




Unilly

Bersyukur Kehadrat Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang Dengan Limpah Kurnianya. Alhamdulillah Kerana IM Amazing Race 2009 Dapat Ditamatkan Dengan Jayanya. Dengan Ini, Kami Ingin Mengambil Kesempatan Ini Untuk Mengucapkan Tahniah Kepada Yang Menang Dan Juga Jutaan Terima Kasih Kepada Mereka Yang Membantu Kami Bersama-sama Menganjurkan IM Amazing Race 2009. Kepada Yang Tidak Berjaya, Jangan Risau. Kami Percaya Anda Cukup Mendapat Pengalaman Yang Tak Ternilai Semasa Mengikuti Acara Ini. Gambar Events Sedang Kami Kumpul Dan Akan Kami Upload Secepat Mungkin. Diharap Bersabar :)

Anda Juga Boleh Berkongsi Gambar Bersama Kami, Sila Upload Di Ruangan Photo Gallery

Anda Juga Boleh Menghantar Maklum Balas Tentang Program Kepada amazingrace@indiamuslim.com.my .Segala Komen Dan Kritikkan Amat Dihargai.

2 comments:

najib said...

tahniah!...

MaChO_GiLER said...

alhamdulillah..congrats bro :)

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."