mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, March 30, 2009

pasukan futsal unilly's naib juara piala YDP MPS 2009


pasukan unilly's yang sebelum ini dikatakan layak kepusingan ke 2 akhirnya berjaya melayakkan diri keperlawanan akhir tetapi tewas dengan penentuan sepakkan penalti...

lagi laporan dan gambar akan menyusul...

20 comments:

najib said...

sory laaa...

lg skit jer nk menang....

no luck...

bukhary said...

ini baru la dikatakan tiada luck..
klh penalti plk..
sorie la geng aku xdpt sempurnakan penalti...sedey nyerr..

Anonymous said...

syum lebar masing2..
tahniah..
kuatkan smgt utk game akn dtg..
cayok2..

man said...

cm knl je ayat...............

najib said...

aku pun cm kenal je ayat tu...hahaha

Sha-Bie said...

ewah2...sapa yg tiru ayat aku tu....
tahniah kpd pasukan unily 1 n 2...tahniah!!!

x kenal pun said...

oit??
kenal ke??
man n najib paling lebar syum nyer..
hahaha...ayat sape yg kena tiru tu??
x perasan plak...huhuhu
hahahahahahaha...

han2 said...

sape yg botak tu..??
rambut pesen baru ke..?
pasni tukar pesen rambut panjang plak..kalahkan aiswarya rai k?
hahahaha..

najib said...

haha..yg botak tu name die bukhari laa...booo...

hahaha...

bukhary said...

agk2 la yerk...
man yang dh pendekkn rmbt...

han2 said...

bkn booo la.......
aku ckp pasl man la...

Anonymous said...

smenjak jali jd pgurus team jd naib johan jeerr....

cuber cr pengurus yg boleh jadikn kiter juara.!!!...

hahahaha

aku sokong jali said...

wei.. sejak jali jadi juara la korang merasa naib juara kalo tak kelayakan kej terus dah boleh bungkus barang!!! hidup jali!

aku sokong jali said...

wei.. sejak jali jadi pengurus korang la korang merasa naib juara kalo tak kelayakan je terus dah boleh bungkus barang!!! hidup jali!

Anonymous said...

lps nie kita target juara le plk....

najib said...

hahaha....jali pengurus pisang n makanan jer laaa...hahaha

Anonymous said...

ni la dia manusia... yang lupa daratan... sampai hati ko najib ckp dia cM TU...

penyokong unilly fc said...

booo punce.. haha

Anonymous said...

PUNCA!!!??
knp plk dia jd punca..?

Anonymous said...

kalh meng adt main..trusn lg..korg bole mng..owg ln dengki jew tu..hhehhe

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."