Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, March 2, 2009

pudin kecewa bolos 9 kali


sdr pudin yang diberikan tugas untuk menjaga gawang kecewa apabila gawangnya bocor 9 kali dalam 4 perlawanan. sejak dari awal lagi pemain pasukan ini menyuarakan ketidak puashatian mereka kerena masalah penjaga gawang mereka.

namun ianya disangkal oleh pihak pengurusan yang memberika kepercayaan sepenuhnya kepada sdr nasir dan pudin untuk memikul tugas tersebut!

pihak pengurusan pula ketika ditanya berkata " ini hanya permulaan .. bagi kami kami menganggap ianya sebagai satu pendedahan kepada pemain muda ini. mungkin selepas ini mereka akan lebih bersedia dari pada apa yang mereka tunjukkan pada kejohanan ini."

"bagi kami pemain junior hebat hebat belaka... cuma keserasian sahaja belum dicapai... mungkin pada kejohanan akan datang.. kita boleh mengharapkan sesuatu dari mereka!"

2 comments:

Anonymous said...

xpe pudin pasni blatih gan aku elok2...

Anonymous said...

blja dri nodin lh pudin..
hehheehe..
xpn juz same saiz ko gn die..mst seng tngkp bola..
wakahkahkah..

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."