Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Monday, March 2, 2009

keputusan penuh (uNiLLy's jr) kejohanan abc Cup 2009



diantara aksi aksi skuad junior .... kekecewaan jelas terbayang diwajah masing masing selepas tidak dapat meneruskan permainan apabila mereka terkandas pada pusingan kedua selepas dikejutkan oleh pasukan mmbk yang beraksi dengan baik dengan keputusan 0-2.



keputusan bagi pasukan uNiLLy's Junior

uNiLLy's Jr vs dx F.c (1-0)
Gol: man

uNiLLy's Jr vs Kimma Terengganu (3-3)
Gol: man 2 , jabran 1


uNiLLy's Jr vs MMU b (1-4)
Gol: man

pusingan ke-2

uNiLLy's Jr vs MMBK fc (0-2)

walaupun tidak dapat meneruskan permainan.. namun pujian harus ditujukan pada barisan muda pasukan ini yang beraksi begitu baik. walaupun sudah berusaha bersungguh sungguh untuk melakukan yang terbaik namun mereka terpaksa akur dengan kelebihan lawan mereka yang tidak kurang hebatnya!

apapun Syabas diucapkan kepada pasukan junior yang menunjukkan peningkatan dan persembahan yang cukup memuaskan pada kejohanan ini! tahniah!

7 comments:

bukhary said...

tahniah buat pasukan unilly...
ia adalah kejayaan semua!!!!

Anonymous said...

yes!...
tahniah semua...
walaupun xjadi juara kite da tunjukkan kehebatan kite itu da cukup....
tahniah gak kat tuan Presiden.....

Anonymous said...

Pengurus tolong la cari penjaga gol yang sebenar, jgn siakan bakat muda dalam pasukan kite dgn memaksa mereka bermain diposisi yg salah..

Anonymous said...

mcmner nk cari keeper kalo pemain sma xnk main kat posisi tu mase latihan,,...asyik harapkn najib,adraman gan nizam jer...adraman n nizam da tua da xlah nk main so korg laa kene volunteer nk jd keeper...so pasni aku harap korg brubah laa...insaf laa...dgr ckp ketua n pengurus...selagi tiada persefakatan selagi tu xleh g maner2....

Anonymous said...

buat pe tuan jd pgurus lau keeper pun xle cari? kterg masing2 ambil tugas masing2, bkn xde bakat keeper dlm unily, cth: nordin, nizamudinka ade, korg x pandai pancing dierg, pastu nk sumbat player len jd keeper.. aku bgtau supaya ade perubahan bkn pegaduhan.. hahaha..

Anonymous said...

pengurusan ada agenda tersendiri... jangan risau... tunggu dan lihat!!

bukhary said...

isu pasal keeper nie aku rs kita kena latih betul2 dan ms traning pon turun dan kekal berlatih dalam posisi keeper bkn berada pd posisi yg salah. sbb tue la last minit kita terpaksa menggunakan khidmat sdr.Pudin. tp aku ttp bangga dengan pencapaian dia. mgkn pengalaman sj yg menghalang beliau pada KIMMA br2 nie....

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."