mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, March 19, 2009

kejohanan futsal piala yang dipertua

Download Borang Permohonan

10 comments:

pengurus said...

sah...ini kejohanan terbaru yang bakal kita gegarkan!!!!! bersiap sedia semua!!!

Sha-Bie said...

laaa penat2 main, dapat seribu jer...tu pun kena kongsi kong ramai2....buat penat jer....wakakaka

bukhary said...

ruginyer....aku x dpt men skali...
hakhakhak!!!

bukhary said...

Sha-Bie,
penyertaan pon da rm80 jerk...
xkn juara dpt rm10,000 k0t....
berbaloi la tue kan.....he3

najib said...

ko xnk join ker boo???

najib said...

hahaha...mcm ni mgkin 1team je kot...hahaha

UNILLY boleH!!!!!

Sha-Bie said...

ceh buang masa...baik gi shoping n cuci mata tengok sales sana sini...hahaha

11 n 12 april nie guardian ada buat kelas makeover kat one utama....tiket rm10 jer...baik korang simpan duit rm80 tu n keluar rm10 jer tuk beli tiket makeover sebagai hadiah tuk isteri ker adik ker mak ker tunang ker....lagi BERBALOI....hahahha

bukhary said...

aku ade game ngn team MPSJ la kt HTO..

Anonymous said...

nie ape kes sal shopping nie,
nak makeover ape bende nye?

nie lau g shopping mmg la cuci mate tp bkn tgk sales, tgk bende lain ade la. huhu
baik join tournament futsal jer lg bagus.

Sha-Bie said...

apa kah futsal2 semua nie, emmm tapi aku tak pernah tengok org main futsal...teringin gak...emmm tmpt tu pompuan ayu mcm aku,leh datang ker?hahahaha

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."