mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Thursday, December 10, 2009

selamat hari lahir..



BLOG uNiLLy's mengucapkan.....selamat hari lahir kepadaAhmad Roslan bin Abd Kadir (10 dec 2009) semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur serta berbahagia disamping keluarga tercinta..

17 comments:

ocan said...

thanks blogger..

jabran@4 said...

hp bufday bro

ocan said...

ok bro..thanks,doa kan aku lulus exam..hahah

brader hood said...

hepy bufday yg ke-22 wat adikku yg dikasihi...smoga panjang umr n dimurahkn rezeki...smoga lulus exam n cepat2 berambus g syiria lek..hahaha

Azimah Mohd :) said...

hepi bufday!!!

najib said...

jambooo jeveee jamboooo!!!

jabran@4 said...

ko pn kne doa kn ak gk,hahaha

man said...

jambooo jeveee jamboooo!!!

ocan said...

jeveee jeveee samboo!!

ocan said...

thanks azimah ;)

najib said...

azimah je thanx??...thanx sbb per??...wish ker atau tututututtttttt

ocan said...

alah ok la aku thanks je,ko siap dpt mkn lg,tak thanks pn??hehehe..tutututuuutttttt tu mende??

dIANA roSe... said...

jambooo jeveee jamboooo!!! pe bnd nie??..cek xphm lah...

dIANA roSe... said...

selamat hari lahir..smga pjng umo..murh rezki...ceria slalu na....
hehheheh

BUKHARI ISMAIL said...

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN.
SEMOGA HIDUP DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T....AMINN..

liana said...

selamat hari lahir yg ke-22 adikku,smoga pnjg umor dn dmurahkn rezki..smoga lulus exam dn wat mase ni xyah la pikir benda yg buang mase,lebih baik pikir pasal mase depan lg bagus..

ocan said...

thanks ina,bo dan tata ku..aku tak penah buang mase la ta,tak caye cube chek kat kuppa totti kat blakang dapo tu,ade tak??hohhohoh

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."