mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, November 2, 2008

arsenal kena Stroke lagi!!!



pasukan epl Arsenal kecewa lagi malam tadi selepas dikejutkan dengan kekalahan memalukan di tangan pasukan bukan pilihan STROKE CITY dengan 2-1. Apa yang membuatkan saya terpanggil untuk mengulas mengenai perlawanan bukan pilihan ini ialah kerana mengenangkan nasib beberapa penyokong fanatik arsenal dalam unilly... antaranya Razak (sunway) , jabran , talib, halim, nizam, pudin.. keadaan mereka ketika ini begitu menyedihkan.. mereka dikatakan berada dalam tekanan dan tidak sedarkan diri kerana kekalahan memalukan ini... sehingga berita ini ditulis mereka dikatakan masih merapu rapu ntah apa apa ntah.. mari lah kita bersama sama mendoakan agar mereka kembali pulih untuk meneruskan satu lagi tekanan yg bakal mereka hadapi sabtu ini apabila arsenal bakal diratah oleh Man Utd pula... kesiannye.. sabar lah ek!!!

p/s : sapa sapa nak komen .. komen jer.. pasal tak perlu password lagi... aku dah bagi kelonggaran... tapi jgn lebih lebih dahla!

6 comments:

anti arsenal said...

pada muka korang... kakakakakakak

man utd life said...

hahahahah wei jabran ..buang laa baju tu!!! minggu depan kena balun lagi dgn kitorang!!!!

Chelsea jugak yang hebat!!!! said...

razak... aku bersimpati terhadap nasib yang menimpa korang.. takpe la sama sama la kita tengok arsenal dan man utd seri minggu depaN masa kita gi langkawi ek!!!

aReJuG said...

hhhhhooooooooooooooiiiiiiiiii.........
korg ingat arsenal ni hapa??
sabar laa beb... pasukan murah mmg mcm ni... murah2 pun still hebat...
dah laa berita palsu... bila masa plak arsenal kalah 2-0...
sedar laa diri skit...

anti arejug said...

wei arejug ko ni buta ker apa? bila masa blog unilly kata arsenal kalah 2-0.. ko ni belum sedar ker? 2-1 laaa
sah memang ko belum sedar lagi.

arsene wenger said...

saya mtk maaf kpd pyokong arsenal..
dsbbkn kecederaan yg menimpa tonggak utama pasukan iaitu jabran,pudin,razak,nizam,dan halim la pasukan kami kalah..
dan kami rasa akan dbelasah oleh pasukan yg semakin garang MANCHESTER UNITED..huhuhu

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."