Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Sunday, September 14, 2008

razak dan ikbal juara bersama


setelah pemilihan dilakukan oleh beberapa pengadil dan pemerhati rata rata begitu tertarik dengan design baju yang dicipta oleh sdr razak dan logo yang dicipta oleh sdr ikbal. maka pihak penganjur sebulat suara bersetuju mengabungkan kedua dua hasil karya ini dengan menjadikannya satu design dan memilih sdr razak dan sdr ikbal sebagai pemenang kepada pertandingan mencipta baju dan logo unilly pada tahun ini.... kepada semua peserta yang memberi sokongan dengan menghantar design masing masing diucapkan ribuan terima kasih kerana menunjukkan satu hasil karya yang menajubkan. walaupun rata rata pembaca blog unilly memilih design bernombor 032 tetapi pengadil punyai alasan tersendiri untuk memilih design 025... kata mereka walaupun design 032 menarik tetapi ia tidak membawa apa apa maksud kepada kekeluargaan tetapi design 025 pula menunjukkan sesuatu yang ceria,sukan,sihat dan sesuai untuk apa jua situasi.. manakala logo unilly pula dipilih kerana menunjukkan susasana hidup berkeluarga. mereka sebulat suara menyokong pengabungan logo dan design kedua dua peserta tersebut.

3 comments:

Hamidah Md said...

Saya nak cadangkan kalau t-shirt ni utk semua warga unilly, bole tak buat yg long-sleeve sekali, espc utk wanita sbb tutup aurat.

TQ..
Hamidah Mohamad (Kajang)

Hamidah Md said...

pastu lagi satu, size pun kalau bole kalau ada option yg 3XL or 4XL ke, maklumlah, ahli keluarga unilly byk yg 'sihat-sihat' belaka.. hehe :p

mohd razali said...

mmg pun kami sudah merancang untuk wanita long sleeve .

hahaha pasal saiz tu nanti kita cuba tgk balik .. kalau boleh kita akan dapatkan semua saiz la..
tq for ur kind!

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."