Listen to Quran
mutiara kata uNiLLy's...

Ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan. Bukan pada manisnya ucapan di bibir, Tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya....."

Apakah Cadangan Lokasi anda bagi Grand Family day Disember 2010 ini?

Friday, September 12, 2008

3 ruangan terbaru Blog uNiLLy's

Blog uNiLLy's telah melangkah setapak lagi kehadapan dengan memperkenalkan 3 lagi ruangan terbaru khas buat warga unillys semua iaitu ruangan info keluarga unilly's , resepi masakan unilly's dan program @ kalender terkini unilly's.

tujuan ketiga tiga ruangan ini diperkenalkan adalah bagi memudahkan semua warga menerima info yang tepat dan jelas mengenai seluruh aktiviti dan perkembangan dalam keluarga.

diharap anda semua akan terus memberikan sokongan pada saya dalam merealisasikan semangat kekeluargaan yang kita bina bersama

apa yang saya perlukan sekarang ini ialah info, aktiviti ,atau apa jua berita yang anda tahu agar segera menyalurkan pada supaya semua dapat menerima maklumat dengan pantas dan berkesan. janganlah berharap bahawa hanya orang orang tertentu sahaja akan menyalurkan maklumat pada saya. saya perlukan bantuan anda semua.. harap anda bersama membantu saya memudahkan anda dan warga unilly yang lain menerima maklumat keluarga.

sekiranya anda punyai resepi resepi masakan malbari atau apa apa masakan istimewa sila hantarkan pada saya untuk dikongsi bersama oleh semua warga unilly's

No comments:

Mutiara Kata uNiLLy's

"Barangsiapa yang meyombongkan diri kepada salah seorang daripada hamba - hamba Allah, sesungguhnya ia telah bertengkar dengan Allah pada haknya...."